Vítejte na stránce věnované našim Obchodním podmínkám!
Naším cílem je, abyste se u nás cítili pohodlně, bezpečně a vždy věděli, že se o vás staráme s maximální péčí. Na této stránce najdete všechny důležité informace, které vám pomohou lépe porozumět tomu, jak funguje naše spolupráce. Snažili jsme se vše napsat jasně a přehledně, abyste neměli žádné pochybnosti. Pokud by vás ale přeci jen něco zajímalo nebo nebylo jasné, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit – jsme tu pro vás. Děkujeme, že jste s námi!
Obchodní a storno podmínky pro pobyty v zařízeních SUNDISK family
Úvodní ustanovení
Provozovatel:
SUNDISK s.r.o., se sídlem Podhorská 1124/93, 466 01 Jablonec nad Nisou, IČ: 25499441, DIČ: CZ25499441, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, spisová značka C 21198/KSUL.
Kontaktní údaje:
Telefon: +420 485 100 500
E-mail: info@sundisk.cz
Zákazník:
Fyzická nebo právnická osoba využívající ubytovacích a souvisejících služeb poskytovaných provozovatelem.
-
Předmět smlouvy
Provozovatel poskytuje zákazníkovi ubytovací služby a případně další doplňkové služby na základě rezervace učiněné zákazníkem. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s využíváním těchto služeb.
-
Rezervace a platba
Rezervace: Lze provést online, telefonicky nebo e-mailem. Rezervace je závazná po jejím potvrzení provozovatelem.
Záloha: Provozovatel si vyhrazuje právo požadovat zálohu ve výši stanovené dle délky a termínu pobytu. Pokud není záloha uhrazena ve stanoveném termínu, může být rezervace zrušena.
Doplatek: Zbývající část ceny za ubytování je splatná při příjezdu, není-li dohodnuto jinak.
-
Storno podmínky
Zrušení pobyt více než 30 dní před příjezdem: Storno zdarma.
Zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem: Storno poplatek ve výši 50 % z ceny rezervace.
Zrušení pobyt méně než 7 dní před příjezdem: Storno poplatek ve výši 100 % z ceny rezervace.
Storno musí být provedeno písemně e-mailem na adresu ubytovani@sundiskfamily.cz. Rozhodující je datum a čas odeslání e-mailu.
U větších skupin mohou být sjednány individuální storno podmínky.
Výjimky mohou být učiněny v případě nepředvídatelných událostí, jako je úmrtí v rodině, hospitalizace, povolávací rozkaz nebo živelná pohroma, pokud jsou doloženy příslušnými dokumenty (doklad je nutné dodat do 3 dnů od vzniku události).
-
Práva a povinnosti zákazníka
Užívání prostor: Zákazník je oprávněn užívat pronajaté prostory a společné prostory zařízení.
Dodržování pravidel: Zákazník je povinen dodržovat pravidla ubytovacího zařízení a dbát pokynů provozovatele.
Odpovědnost za škody: Zákazník odpovídá za škody způsobené na majetku provozovatele. V případě poškození vybavení nebo zařízení je zákazník povinen uhradit náklady na opravu nebo náhradu.
-
Práva a povinnosti provozovatele
Poskytnutí služeb: Provozovatel je povinen poskytnout sjednané služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě.
Odpovědnost za škody: Provozovatel odpovídá za škody způsobené zákazníkovi pouze v případě prokazatelného porušení povinností ze strany provozovatele.
-
Reklamace a stížnosti
V případě nespokojenosti se službami má zákazník právo podat reklamaci. Reklamace musí být podána bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od zjištění nedostatku. Reklamace lze zasílat na e-mail info@sundisk.cz nebo písemně na adresu sídla provozovatele.
-
Ochrana osobních údajů
Provozovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou dostupné na webových stránkách provozovatele.
-
Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o ubytování mezi provozovatelem a zákazníkem. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek. Aktuální verze podmínek je vždy dostupná na webových stránkách provozovatele.
V Jablonci nad Nisou dne 1. 1. 2025